czwartek, 9 marca 2017

Konferencja dla programistów

W piątek 3. marca 2017 uczestniczyłem w trzeciej edycji konferencji przeznaczonej dla programistów platformy .NET -  WROC#. Jadąc na nią miałem obawy czy będę w stanie z wykorzystać w pełni to co mi zaoferuje. Język angielski znam na tyle dobrze, aby zrozumieć prowadzących panele, ale czy poruszone przez nich tematy będę w stanie ogarnąć ze swoim doświadczeniem?

Przed wyjazdem zapoznałem się z tematami, które poruszać będą prowadzący. Część frameworków, o których miałem słuchać obiła mi się kiedyś o uszy.  Na konferencji zobaczyłem w praktyce jak ich używają eksperci, do czego można je wykorzystać. Nie powiedziałbym, że się czegoś nauczyłem. Zostałem zainspirowany, utwierdzony zarazem w tym w jakiej branży chcę pracować i kim być.

Cała impreza była bardzo dobrze zorganizowana, żadnych opóźnień, miła obsługa, pyszny i obfity catering oraz wiele atrakcji. Piękna i nowoczesna Tesla, którą można było obejrzeć z każdej strony, gry różnego rodzaju od VR przez łamigłówki po automaty i piłkarzyki. Przy okazji dowiedziałem się, że w te ostatnie nie lubi grać organizator konkursu Maciej Aniserowicz.

Podsumowując konferencja jest świetnym miejscem, aby zobaczyć nowe rozwiązania i trendy. Spotkanie daje też dużo możliwości wymiany myśli i czasu na konwersacje. Proporcja sesji, w których słucha się, a pełen kontakt z innymi programistami to według mnie 60:40. Mój wniosek jest taki, że dużej części konferencji nie zobaczymy na streamach, a na pewno nie weźmiemy w niej czynnego udziału.

Gorąco polecam udział we WROC#!
Apan

PS.
Dziękuję bardzo Jerzemu za umożliwienie wzięcia udziału w konferencji, wsparcie i wspaniałe towarzystwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz