środa, 1 marca 2017

Pytania

Kim jestem?
Nazywam się Michał Apanowicz. Studiuję Informatykę na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Lubię kolor niebieski.

Co tutaj robię?
Piszę pierwszego w życiu bloga.

Dlaczego?
Biorę udział w konkursie Daj Się Poznać 2017.

Dlaczego?
Nie mam doświadczenia zawodowego jako programista, lecz chcę je zdobyć. Chcę również stawać się ekspertem w wybranej przez siebie dziedzinie. Na początku założenia konkursu mnie nie przekonały. Gdy zegar odliczał ostatnie godziny do zakończenia rejestracji podjąłem decyzję!

O czym będę pisał?
1) O projekcie, który opiszę niebawem.
2) O wydarzeniach informatycznych, w których będę brał udział z mojej perspektywy (czyli wchodzącego w branżę studenta) m.in: konferencja WROC#, spotkania grup deweloperów.
3) Nie mam wielkiego doświadczenia w żadnej technologii, więc zamiast chwalić się tym co wiem będę chwalił się tym czego się nauczyłem w danym tygodniu.

Dla kogo?
Dla osób takich jak ja. Dla licealistów, którzy rozważają karierę programisty i chcą zobaczyć jak ich świat może wyglądać po dostaniu się na studia. Dla studentów szukających ciekawych technologii, których mogliby zacząć się uczyć. Oczywiście też dla pracodawców i ich rekruterów, którzy szukają nowych młodych pracowników.

Apan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz